Pluttisen<3<3


Pluttisen<3


en ny dag framför sig imorgon blir det skolan sen hem till kga äta lite upp till bilen kanske får se hur jag mår vilket humör det är hemma men det ska nog gå väldigt bra älsklingen ska ju med hem.

Älskar dig hjärtat finns ingengräns för min kärlek till dig vill bara släppa fri mina tankar oc känslor för dig men det går inte min så kalade hjärna stannar min munn så jag inte får upp den jag blir syumm ist jag vet inte vad jag ska gör.
Vill att du följer med mig så jag kan få ett riktigt svar nån gång på vad det är som är mitt problem klarar inte gå själv blir kallsvetig bara jsg tänker på det.
det får räcka för idag godnatt sov gott
Älskar dig pluttis<3<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin och trevlig blogg du har..

2010-01-25 @ 00:53:18
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0